piątek, 21 listopada 2014

Ważny szczegół (WB - dzień 5)

Od początku wiedziałam co przedstawię na zdjęciu! Ważny szczegół - data naszego ślubu wygrawerowana na wewnętrznej stronie obrączki.


Podzielę się z Wami jeszcze jednym ważnym szczegółem związanym z wyjątkowymi dla mnie datami. Co prawda nie wierzę w numerologię itp. ale w tym wypadku cyfra 12 ma dla mnie magiczne znaczenie i chcę wierzyć, że to dla NAS dobra wróżba...

22.04.2002 - zostaliśmy parą - suma cyfr 12
11.06.2011 - pobraliśmy się - suma cyfr 12

Niestety to już ostatni dzień wyzwania blogowego, teraz pozostaje już tylko oczekiwanie na grudzień :) Chciałam Wam bardzo podziękować za odwiedziny "mojej sielanki" i wszystkie miłe komentarze, które zostawiałyście pod każdym z moich postów. Dzięki Wam prowadzenie tego bloga sprawia mi jeszcze większą przyjemność :) Mam nadzieję, że będziecie mnie jeszcze odwiedzać, serdecznie zapraszam!!!

34 komentarze:

  1. ja Cię odwiedzam od poprzedniego wezwania dzięki któremu Cię poznałam :)
    wow faktycznie dwunastka jest dla Was szczęśliwa! :)
    radosnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sissi, mam nadzieję, że już się u mnie zadomowiłaś :) Szczęśliwa 12 ;) oby jak najdłużej!!!

      Również życzę udanego weekendu!!!

      Usuń
  2. 12 marca mam urodziny to dla mnie również szczęśliwa cyfra :)
    A co do wyzwania to ja też się u Ciebie znalazłam właśnie dzięki niemu, fajna sprawa można poznać więcej blogów :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, Ula świetnie to wymyśliła. Dzięki wyzwaniom blogowym możemy się poznać :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Życzę, aby każdy dzień i każda cyfra była dla Was szczęśliwa, nie tylko 12:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopę lat jesteście ze sobą. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. data ślubu to bardzo ważny szczegół, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdej kobiety to wyjątkowy dzień!!! Dla mężczyzny również ;)

      Usuń
  6. więcej takich szczęśliwych dwunastek ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie ich "naście" ;)
      Dziękujemy :)

      Usuń
  7. a ja myślę, że liczby mają duże znaczenie w naszym życiu. Życzę dużo, dużo szczęścia i miłości na kolejne wspólne lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w magię tej 12 też wierzę :-)
    Bardzo dziękujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również ubolewam nad końcem wyzwania, dalszego szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważny szczegół. Gdyby nie data na obrączce nie raz miałabym problem z przypomnieniem sobie w którym roku to było ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też niby w żadne numerologie i inne cuda nie wierzę .. ale cyfrę 9 uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak długo się znacie - to cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie się złożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze uważałam, że data ślubu na obrączkach to świetny pomysł. Nie zapomnimy kiedy to było i w dodatku fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak mąż zapomni to ma ściągawkę na palcu ;-)

      Usuń
  15. Łał, świetny zbieg okoliczności z tymi 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, ważny szczegół :) Życzę miłego tygodnia, dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 12 to tak naprawdę trójka, nie wierzysz nie musisz. Trójka to bardzo dobra liczba. Wyzwania Uli super, można dzięki nim poznać mnóstwo ciekawych blogów, w tym Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idąc tropem dodawania, oczywiście masz rację - 12 to 3 :)
      Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń