środa, 12 listopada 2014

Co nowego w mojej jesiennej garderobie?

Zazwyczaj w mojej jesiennej garderobie dominowały beże, brązy, szarości i czerń. Gdy za oknem zaczynały wirować różnokolorowe liście, chowałam kolorowe rzeczy do szafy i wyciągałam je dopiero na wiosnę. Tym razem, wróciłam z zakupów z torbami barwnych ubrań, więc tegoroczna jesień będzie kolorowa :) Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie przemyciła moich ulubionych szarości - od pewnego czasu jestem ogromna fanka tego koloru!!!

Marka RESERVED wprowadziła nową limitowaną kolekcję CONCEPT - wybrałam dla siebie piękną szarą spódnicę z oryginalnego gąbczastego materiału oraz niezwykle mięciutką białą bluzkę z półgolfem.




Ostatnio bardzo polubiłam markę MOHITO - tu zdecydowanie wygrały ukochane szarości - wybrałam dwie sukienki w tym właśnie kolorze. No i gdzie te kolory, o których wspominałam na początku? Sukienka w kolorze fuksji to pierwszy kolorowy akcent. W MOHITO kupiłam jeszcze spodnie z motywem kwiatowym.






Różowa sukienka wpadła mi w ręce w butiku Pretty Girl, jest wykonana z tego samego materiału co szara spódnica z RESERVED.


Beżowe klasyczne spodnie z Zary. Czarna kurteczka-marynarka z Tally Weijl. Pomarańczowy duet - spodnie i bluzka z butiku F&F (niestety na zdjęciach pomarańcz wyszedł zupełnie inaczej niż w rzeczywistości).



Zapomniałam jeszcze o klasycznej czerwonej sukience z Zary i bluzeczce z TOP SECRET.


4 komentarze: