poniedziałek, 3 listopada 2014

Liebster Blog Award

Daniszka nominowała mnie do zabawy Liebster Blog Award, za co bardzo Jej dziękuję. To kolejne blogowe wyzwanie, którego podejmę się z przyjemnością.

Przyznam się szczerze, że gdy dowiedziałam się o nominacji, nie miałam zielonego pojęcia jakie są reguły tej gry :) jednak gdy tylko odwiedziłam Daniszkę, wszystko było już jasne, dla takich jak ja, umieściła w swoim poście szczegółową instrukcję.
W telegraficznym skrócie: "Nominację do Liebster Blog Award otrzymuje się od innego blogera, w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Takie wyróżnienie przyznawane jest mniej popularnym blogom, które nie mają zbyt wielu obserwatorów. Największą nagrodą dla wyróżnionego bloga jest szansa na rozpowszechnienie i wypromowanie. Głównym zadaniem jest udzielenie odpowiedzi na 11 pytań od osoby, która nas nominowała. Później każda z nominowanych osób tworzy swoją listę 11 pytań i nominuje kolejne osoby."

Zaczynamy zabawę :) Poniżej 11 pytań od Daniszki:

1. Gdybyś mogła zmienić w swoim życiu jedną rzecz - co by to było?
Nie zmieniłabym nic, chociaż na pewno w wielu sytuacjach postąpiłabym teraz inaczej, to jednak nie chciałabym niczego zmieniać. Wszystkie sytuacje, zdarzenia, poznani ludzie, momenty, chwile budują nasze życiowe doświadczenie a to niezwykle cenny i unikalny dar.

2. Po kim odziedziczyłaś więcej cech - Mamie/Tacie/Listonoszu?
Myślę, że jestem proporcjonalną mieszanką genów Mamy i Taty. Chociaż, niektórzy uważają, że ze mnie typowa córeczka Tatusia i to po nim odziedziczyłam więcej cech ;)

3. W którą ze znanych postaci bajkowych lub filmowych chciałabyś się wcielić?
We wszystkie postaci, które odbywały szalone podróże. Nie mogę się już doczekać premiery filmu "Jak dogonić szczęście" - psychiatra Hector przemierza świat w poszukiwaniu definicji szczęścia. Zwiedzi cały świat, od Paryża, przez Chiny, Afrykę aż do Stanów Zjednoczonych, jego podróż będzie pełna zabawnych przygód, egzotyki i niebezpieczeństw.


4. Ulubiony cytat to...?
... fragment książki "Kubuś Puchatek" Alana Alexandra Milne'a:
- A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? - spytał Krzyś, ściskając misiową łapkę. - Co wtedy?
- Nic wielkiego - zapewnił go Puchatek. - Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.


5. Jakiej książki nie znosisz?
Bardzo długo myślałam nad odpowiedzią na to pytanie i doszłam do wniosku, że nie ma takiej książki, której szczerze nie znoszę. Jeśli książka nie przypadnie mi do gustu, po prostu przestaje ją czytać i sięgam po kolejną. Czasem jednak jest tak, że wystarczy przebrnąć przez pierwszy rozdział, który na pierwszy rzut oka wydaje się mało interesujący bo później akcja przyjemnie się rozwija i okazuje się, że książka wciąga nas bez reszty.
Jednak w szkole z lekturami tak łatwo nie było. Trylogia to chyba moja największa szkolna trauma!

6. Jak nazwałabyś przygarniętą muszkę owocówkę?
Tequila i to wcale nie dlatego, że gustuję w tym trunku ;)

7. Co najlepiej wychodzi Ci w kuchni?
Moim daniem popisowym jest pierś kurczaka w bazyliowym pesto, z suszonymi pomidorami, cukinią i kremowym serkiem kozim.
Wszystkim smakuje także moje ciasto marchewkowe - idealne na długie, jesienne wieczory.

8. Najdziwniejszy zwyczaj/upodobanie to...?
Mój najdziwniejszy z dziwnych zwyczajów to maniakalne opuszczanie uchwytów przy szufladach w moim domu rodzinnym. Zawsze gdy przyjeżdżamy z wizytą, nie usiądę spokojnie zanim wszystkich nie opuszczę. Mam tak od kiedy sięgam pamięcią, wszyscy już zdążyli się do tego mojego wariactwa przyzwyczaić i tylko od czasu do czasu uśmiechają się znacząco pod nosem ;)


9. Co najbardziej w sobie cenisz?
Wrażliwość, chociaż czasem nieźle daje mi w kość...

10. Co wybrałabyś na swój ostatni posiłek?
To wyjątkowo trudne pytanie, ponieważ jestem strasznym łasuchem, uwielbiam jeść i sprawia mi to ogromną przyjemność. Dlatego też ciężko wybrać mi jeden, konkretny posiłek. Mam wiele ulubionych dań, wciąż także z radością poznaję nowe smaki.

11. Jaki plakat wisiał (lub wisi) w pokoju z Twojego dzieciństwa?
W dzieciństwie, jak większość koleżanek szalałam za Spice Girls, byłam ogromną fanką Emmy, Melanie B., Geri, Victorii i Melanie C. To plakat z wizerunkiem tych 5 dziewczyn zdobił moje ściany i meble. Tak, tak, poza plakatami na ścianach, obklejałam także wszystkie fronty szafek. Jednak na plakatach się nie kończyło - zbierałam dosłownie wszystko, co dotyczyło Spice Girls - kasety, naklejki, książki, gazety, notesy, zeszyty, karteczki do segregatorów, gadżety typu kubek, długopis, segregator, oczywiście byłam szczęśliwą posiadaczką t-shirtów z dziewczynami, które z dumą nosiłam. Film "Spice World" to dopiero było czyste szaleństwo!!!


Teraz kolej na moje nominacje - do zabawy zapraszam:

8 cud świata
Home Piłat Anna
Figa S-makiem
SzareLove
DONKOWO by Agata Banaszak
jedz czytaj kochaj
Noye vs world

I to co najważniejsze, lista 11 pytań:

1. Twój ulubiony cytat z książki lub filmu.
2. Jaką książkę aktualnie czytasz? Przytocz jej fragment z 22 strony.
3. Na jaką premierę kinową czekasz z niecierpliwością?
4. Jaki film poleciłabyś mi na długie, jesienne wieczory?
5. Jaką piosenkę nucisz najczęściej?
6. Piosenka, która Cię wzrusza.
7. Twoja ulubiona piosenka świąteczna.
8. Twój wymarzony prezent gwiazdkowy.
9. Twoja ulubiona restauracja/kawiarnia.
10. Przepis na Twoją ulubioną sałatkę.
11. Kosmetyk, któremu jesteś wierna od lat.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :)
      Otrzymałam jeszcze jedną nominację do Liebster Blog Award, więc będzie okazja, żebyśmy się jeszcze lepiej poznały ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację. :) Odpowiadam ze sporym poślizgiem: http://homepilatanna.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się za czytanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń