wtorek, 18 listopada 2014

Ulubiona lista muzyczna do pracy kreatywnej (WB - dzień 2)

Bardzo ucieszył mnie dzisiejszy temat wyzwania, liczę na to, że znajdę u Was jakieś muzyczne perełki, które dopiszę do mojej muzycznej listy przebojów :) A tymczasem przestawiam Wam "co mi w duszy gra" ;) Zgodnie z tematem miała to być lista muzyczna do pracy kreatywnej, jednak w moim przypadku te piosenki towarzyszą mi w rożnych okolicznościach, właściwie to słucham ich bez przerwy! To totalny muzyczny miszmasz! Każdy z tych utworów ma w sobie to "coś". Posłuchajcie...

Aktualnie prym wiedzie Mela Koteluk! Jestem ogromną fanką tej wokalistki. Wszystkie piosenki z jej pierwszej płyty "Spadochron" znam na pamięć ;) Miałam ogromne szczęście być na jej koncercie - niezapomniane przeżycie! Wczoraj była premiera drugiej płyty Meli zatytułowanej "Migracje", to z niej pochodzą pierwsze utwory z mojej listy.

Pan S. wrócił wczoraj do domu z najlepszym prezentem - nową płytą Meli!!! Dziś od rana Mela Koteluk króluje w moich głośnikach - cudowny poranek!!!


Moja ulubiona muzyczna lista, nie tylko do pracy:

1. Mela Koteluk "Fastrygi"
2. Mela Koteluk "Żurawie origami"
3. Mela Koteluk "Na wróble"
4. Mela Koteluk "Wielkie Nieba"
5. Mela Koteluk "To trop"
6. Marcelina feat. Piotr Rogucki "Karmelove"
7. Marika & Spokoarmia "Smoki"
8. Happysad "Mów mi dobrze"
9. Dziewczyny "La"
10. Dziewczyny "Nigdy"
11. Natalia Przybysz "Niebieski"
12. XXANAXX "Give U The World"
13. XXANAXX "Story"
14. XXANAXX "Stay"
15. Ed Sheeran "Give Me Love"

Spodobała Wam się moja muzyczna lista? Znałyście już wcześniej wszystkie piosenki? Któraś znalazła się także na Waszej liście? Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii.

Ograniczyłam się tylko do 15 utworów, jednak tych ulubionych jest znacznie więcej :) Może to pomysł na cykl muzycznych postów...

26 komentarzy:

  1. no popatrz a ja Meli Koteluk nie słyszałam nigdy...może pora nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!!! To mój numer 1 :) Teraz masz już dwie płyty do nadrobienia ;) Czekam z niecierpliwością na relacje czy przypadła ci do gust :)

      Usuń
  2. O, lubię Melę, a happysad UWIELBIAM, nie wiem dlaczego nie wspomniałam o nich u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to tak jest, że wciąż przypominamy sobie o kolejnych ulubionych utworach ;) Zdecydowałam się tylko na 15 piosenek ale tak naprawdę to mogłabym je wymieniać bez końca...

      Usuń
  3. Chyba muszę nadrobić trochę bo wiele fajnych artystów mnie omija ja znam tylko z twojej listy Natalie Przybysz i Dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam :) Przyjemne dla ucha dźwięki :)

      Usuń
  4. Wstyd się przyznać, ale ja o istnieniu Meli Koteluk dowiedziałam się niedawno. Chyba muszę dobrze się jej przysłuchać, bo to co tutaj podałaś zapowiada się fajnie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Mela Koteluk brzmi w głośnikach już od dawna :) Naprawdę warto poznać ją bliżej - polecam!

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Mela Koteluk. Co chwilę o niej słyszę, w moim rodzinnym mieście nawet był koncert, a nawet jej nie słyszałam. To rzeczywiście świetny temat, można podłapać wiele dobrych utworów lub przypomnieć sobie stare swoje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie tak bardzo ucieszył mnie ten temat wyzwania :)

      Usuń
  6. Plus za Eda, uwielbiam go! A Give me love... ciary przechodzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! "Give me love" to chyba najbardziej emocjonalna piosenka jaką znam...

      Usuń
  7. Jejku Karmelove <3 !
    U mnie również - http://xxkaarolinana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd się przyznać, ale nie znam prawie żadnego utworu, odpalam sprzęt i nadrabiam zaległości)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Mam nadzieję, że spodoba Ci się moja muzyczna lista ;)

      Usuń
  9. O rany, muszę poznać skoro polecasz... Przyznam, że nie znam. Cholibka, wstyd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Żaden wstyd, można nadrobić zaległości ;)

      Usuń
  10. Wstyd się przyznać ale nie znam nic :(

    OdpowiedzUsuń
  11. cichaczem zazdraszczam nowej płyty Meli ;) z pewnością jest cudowna, Mela ma niesamowitą wrażliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niesamowita wrażliwość i piękne teksty :)

      Usuń
  12. uwielbiam ostatnią piosenkę z Twojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń