czwartek, 13 listopada 2014

Długi weekend

Perspektywa 5 wolnych dni nastraja bardzo optymistycznie!!! Niestety pogoda sprawiła wszystkim psikusa i akurat na długi weekend postanowiła przegonić piękną i słoneczną jesienną aurę. Nasz plan od początku był jasny - totalne lenistwo!!! Wreszcie mieliśmy czas tylko dla siebie - bez pośpiechu, codziennych obowiązków, spraw do załatwienia. Uwielbiam takie dni, w które możemy poleżeć dłużej w łóżko, później zjeść spokojnie śniadanie i zajmować się wyłącznie rzeczami, na które akurat mamy ochotę.

Sporo czasu w ten długi weekend spędziliśmy w kuchni, korzystając z nadmiary wolnego czasu dogadzaliśmy sobie kulinarnie :) Gnocchi z chorizo, cukinią, suszonymi pomidorami i kremowym serkiem kozim; tortellini z ricottą i szpinakiem; tradycyjne polskie kotlety mielone z buraczkami; pieczone jabłka z konfiturą malinową i miodem; maślana tarta z cynamonowymi jabłkami.






W niedzielę naszym celem była IKEA, niestety na pomysł zakupów w tym dniu nie wpadliśmy tylko my. Znalezienie wolnego miejsca na parkingu graniczyło z cudem, później przeciskanie się w tłumie ludzi i gigantyczne kolejki do kas. Jednak mimo wszystko zakupy uważam za bardzo udane.


A oto i nasze łupy:

1. Dwa komplety pościeli - wciąż jestem zakochana w szarym kolorze ;)


2. Pojemniki do szafy i szuflady - porządek w szafie to jedyne pożyteczne zajęcie podczas naszego słodkiego lenistwa ;)


3. Świeczniki, na które polowałam już od dawna. Mają je chyba już wszyscy, teraz mam i ja :)



4. Świece - zestaw pięciu świec, różnej wielkości oraz 29 centymetrowa świeca do dużego lampionu.



5. Pojemniki kuchenne - pomarańczowe i zielone, których ja osobiście używam jako doniczek na balkon. W sezonie letnim były tylko fioletowe i różowe i takie kupiłam ale na balkon idealnie będą pasowały pomarańczowe i zielone, więc trafiły do koszyka ;)


Ale przede wszystkim długi weekend był dla nas czasem relaksu.






A Wy jak spędziliście długi weekend?

2 komentarze:

  1. Nad uczelni ;)
    Wpadłam przypadkiem i zostaję :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mnie odwiedziłaś, rozgość się, zapraszam :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń