poniedziałek, 29 października 2012

Skyfall

Byliście już na Skyfall?! Nigdy nie byłam fanką agenta 007, bez względu na to, który aktor wcielał się w jego rolę. Denerwowały mnie wszędobylskie gadżety, ciągłe wybuchy i nadludzka sprawność 007, w skrócie nigdy nie było to "moje kino". Powiem więcej, nie udało mi się obejrzeć żadnego filmu z tej serii w całości! Jednak wybraliśmy się na Skyfall. Zastawiałam się jak wytrzymam te 2,5 h w kinie, więc doszłam do wniosku, że tylko duży kubeł popcornu może uratować sytuację :) No i zaczęło się... film wciągnął mnie już od pierwszej minuty - bardzo dobre kino akcji!!! Minimum gadżetów, wszystko w odpowiednich ilościach. Film naprawdę godny polecenia, no i ten Craig... Muszę koniecznie obejrzeć pozostałe części serii z tym aktorem. Nie wiem kiedy minęły te 2,5 h i ku mojemu zaskoczeniu chciałam więcej!!! Polecam!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz