wtorek, 9 grudnia 2014

List do Świętego Mikołaja (WB - dzień 2)

Drogi Święty Mikołaju...

Ile to razy z ogromnym przejęciem tymi słowami zaczynałam list do Świętego Mikołaja.
Ten pierwszy, w wersji obrazkowej gdy nie umiałam jeszcze pisać; kolejne, pisane z pomocą rodziców, przepełnione śmiesznymi, koślawymi literkami, pełne dziecięcych marzeń i pragnień. Aż wreszcie powstał ten pierwszy list napisany własnoręcznie na pięknej papeterii, starannie udekorowany. Z każdym listem wiązał się rytuał - na nocnym stoliku zostawiałam ciasteczka i szklankę mleka dla Mikołaja. Rano list znikał a po ciasteczkach zostawały tylko okruszki :) i wtedy miałam już 100% pewność, że Mikołaj przeczytał mój list i na pewno spełni wszystkie moje gwiazdkowe marzenia. Cudowne wspomnienia!!!

Postanowiłam podzielić się z Wami moimi tegorocznymi zachciankami ;)

1. Perfumy GIORGIO ARMANI Si 


 2. Cotton Ball Lights Taupe


3. Stemple alfabet


4. Naszyjnik Thompson Street


 5. Kapelusz


6. Skórzane rękawiczki


7. Torebka


8. Książki




Najlepszym Mikołajem jest Pan S. :) To mój prywatny Gwiazdor ;)

Jestem bardzo ciekawa jak wyglądają Wasze listy do Świętego Mikołaja :)

27 komentarzy:

  1. Na cotton ball też choruję ;D
    Jednak nie mam jeszcze wizji gdzie miałyby się zadomowić ;)

    Stemple super sprawa ;) takie liściki bym pisała do Menia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na Cotton Ball choruję już bardzo długo ;) oczami wyobraźni już widzę gdzie je umieszczę i... będzie pięknie ;)

      Usuń
  2. O... te książki! Tak tak tak! Też chcę! I... cotton ball;)
    Ela z bloga sonrisaart.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod pierwszymi dwoma zachciankami też się podpisuję, jedną i drugą ręką :) Może Mikołaj przeczyta moje prezentowe zachcianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te stemple. Może poproszę o takie za rok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mój Mikołaj spełni tę prośbę priorytetowo ;)

      Usuń
  5. pod pierwszymi trzema śmiało się mogę podpisać :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę tylu Mikołajów ilu prezentów sobie zażyczyłaś :) Chyba byłaś grzeczna w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czy byłam grzeczna?! Starałam się jak mogłam ;) Mój Mikołaj jest bardzo wyrozumiały ;)

      Usuń
  7. Ciekawe książki, "jesteś cudem" dopisuję sobie do read listy :) ja Mikołaja poprosiłam o całą bibliotekę, ciekawe czy da radę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie się starał :) Książka pod choinką musi być :)

      Usuń
  8. Bardzo konkretne marzenia i bardzo dobrze, przynajmniej Mikołaj nie będzie miał kłopotu z wymyślaniem prezentu:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Mikołaj jest bardzo wdzięczny za taką konkretną listę ;)

      Usuń
  9. na cotton balls również choruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moja przewlekła choroba na te piękne świecidełka skończy się 24 grudnia ;)

      Usuń
  10. zgrabna ta twoja lista, poza książkami przygarnęłabym wszystko w bananem na twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten banan pojawi się na mojej twarzy podczas rozpakowywania prezentów ;)

      Usuń
  11. Perfumy kradnę do swojego listu :) Ostatnio je wąchałam - CUDO!

    OdpowiedzUsuń