środa, 10 grudnia 2014

Dekoracja (WB - dzień 3)

To już trzeci dzień blogowego wyzwania, dzisiejszy temat dekoracja a konkretnie zdjęcie dekoracji. Wszystkie moje świąteczne dekoracje czekają jeszcze cierpliwie w piwnicy, dopiero w weekend planuję ozdobić mieszkanie świątecznymi akcentami, będę piekła pierniczki i słuchała wyłącznie świątecznej muzyki :)
Mimo wszystko nie miałam problemu z wyborem dekoracji, którą chciałabym Wam pokazać.

To mój nowy nabytek, zakupiony w Mikołajki - miłość od pierwszego wejrzenia!!! Prześliczny, pucołowaty aniołek z czupryną złotych kędziorków w uroczej lnianej sukience w serduszka, czyż nie jest cudny?!


23 komentarze:

  1. Aniołek jest piękny!!
    Ela - Sonrisa
    sonrisaart.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takiego aniołka, którego pokochałam od pierwszego wejrzenia - dziś go sobie właśnie przywiozłam od rodziców. Mój jest ceramiczny, w pięknej sukience koloru lila, ma złote loki i dyndające nóżki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jak wygląda :) Moja Mama ma trzy piękne ceramiczne Anioły.

      Usuń
  3. Chyba wszyscy mamy sentyment do aniłków. A jeśli damy radę wymęczyć jakiegoś samodzielnie, nasza miłość do niego jest większa.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny. Super byłoby mieć choinkę ozobioną takimi zabawkami, ciasteczkami, i ozdobami z papieru. ach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam także słomkowe ozdoby choinkowe i właśnie takie będą ozdabiać moją choinkę.

      Usuń
  5. prześliczny ten aniołek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziaczek! :)
    również w weekend mam w planach pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń