czwartek, 11 grudnia 2014

Grudniowa lista muzyczna (WB - dzień 4)

Na mojej grudniowej liście muzycznej króluje Marcelina - cudowne odkrycie!!!
Płytę Wschody/Zachody dostałam w mikołajkowym prezencie od Pana S., okazała się strzałem w 10!!! Serdecznie polecam :)



Jednak w grudniu, na dwa tygodnie przed Świętami na mojej play liście nie może zabraknąć świątecznych piosenek, których uwielbiam słuchać podczas pieczenia pierniczków i ubierania choinki. Piosenka "Ding dong" jest troszkę dziecinna ale bardzo ją lubię ;)


Oczywiście lista moich ulubionych świątecznych piosenek jest bardzo długa, więc nie będę wymieniać wszystkich utworów, jednak idealny zbiór wszystkich popularnych świątecznych piosenek zawiera album The Best Christmas... Ever! 4 płyty i ponad 4 godziny ciepłych, świątecznych dźwięków!!! Magia Świąt <3


16 komentarzy:

  1. Marcelina, Marcelina... to jest to

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam Marceliny, ale muszę ją sprawdzić na YouTubie, jeśli mówisz, że jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Piosenka w duecie z Piotrem Roguckim "Karmelove" to wisienka na torcie ;)

      Usuń
  3. O nie jestem jedyna. Też Marceliny nie znam ale pędzę nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzyka miła dla ucha, więc polecam :) z nadzieją, że się spodoba.

      Usuń
  4. Również bardzo lubię Marcelinę :) znajoma pokazała mi jej piosneka z Piotrem Roguckim - karmelove i się zakochałam momentalnie w jej muzyce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie jestem jedyna :) Ta piosenka zawsze wprowadza mnie w pozytywny, świąteczny nastrój!

      Usuń
  6. Marcelina wymiotła tą płytą :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Marcelina? Miło mi poznać!

    Jak dobrze, że się "poznałyśmy" dzięki wyzwaniu u Uli :D Dzięki Tobie posłucham Marceliny, nie znałam wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że z moim małym udziałem, mogłyście się poznać ;)

      Usuń
  8. Marcelina? Nie słyszałam ale chętnie sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłuchaj koniecznie ;) Marcelina to skuteczny czasoumilacz ;)

      Usuń