wtorek, 14 października 2014

Wyzwanie blogowe - osoba, która mnie inspiruje

Drugi dzień wyzwania blogowego u Uli, dzisiejszy temat - osoba, która mnie inspiruje.
Temat dość trudny, głównie dlatego, że nie potrafię wskazać jednej osoby, która jest dla mnie inspiracją.

Jednak odpowiedź jest dla mnie oczywista - największą inspiracją są dla mnie moi najbliżsi - wspólnie spędzony czas, długie rozmowy, chwile radości, wzajemne wsparcie, nasza codzienność... To właśnie moja najmocniejsza inspiracja!!! Taki motor napędowy na każdy kolejny dzień ;)

Moim źródłem inspiracji są także strony internetowe zszywka oraz Pinterest - cudowne "czasopochłaniacze" ;) Uwielbiam przeglądać te skarbnice pełne inspiracji.

10 komentarzy:

  1. O tak, Pinterest to nieustanne źródło inspiracji :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!!! Bardzo lubię czerpać z tego źródełka ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Miałam tak samo z tym tematem. Też inspiruje mnie cała masa ludzi:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to dość trudny temat, jest tylu inspirujących ludzi, tyle miejsc, zdarzeń.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Tak mnie też inspiruje wiele ludzi, wszędzie można znaleźć inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie!!! Słoneczny poranek, pochmurne popołudnie, piękny krajobraz, pani w kiosku, pan na straganie - samo życie pełne jest inspiracji!!!

      Usuń
  4. Też lubię Pinterest, i jeszcze Stylowych, trzeba przyznać że jest tam MASA rzeczy do podpatrzenia i inspirowania się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylowych nie znam, muszę koniecznie nadrobić zaległości ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. no właśnie rodzinka jest najważniejsza! :) pozdrawiam i zostaję na dłużej bo bardzo mi się u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzinka to podstawa :)
      Bardzo się cieszę, że spodobała Ci się moja sielanka, zapraszam serdecznie! Pozdrawiam!

      Usuń