czwartek, 16 października 2014

Wyzwanie blogowe - gdzie można mnie znaleźć

Gdy pierwszy raz zobaczyłam dzisiejszy temat wyzwania blogowego i instrukcję od Uli, pomyślałam: "Będzie problem..." Dlaczego?! Ponieważ jedynym miejscem, w którym możecie mnie znaleźć jest "sielankowo". Oczywiście mam konto na fb ale nie jest powiązane z prowadzonym przeze mnie blogiem.
Gdy ponad trzy lata temu umieściłam pierwszy post na blogu, zrobiłam to tylko i wyłącznie dla siebie i dla Pana S. Chciałam aby "sielankowo" było moją odskocznią, foto-pamiętnikiem z naszych podróży, pamiątką cudownych chwil i opisem naszej codzienności - taką naszą niezapominajką ;) Nikt o tej mojej "twórczości" nie wiedział i było mi z tym całkiem dobrze. Mniej więcej rok temu podzieliłam się tą małą tajemnicą z moją "przyjaciółką od listów" (to temat na osobny post, no właśnie kiedyś koniecznie muszę o tej naszej przyjaźni napisać ;)) Od tej pory "sielankowo" zyskało pierwszą wierną fankę :) Jednak nadal nie robiłam kompletnie nic aby chociaż spróbować pozyskać dodatkowych obserwatorów...
Blog Sen Mai jest na mojej liście "zaglądam regularnie" prawie od początku istnienia mojego bloga. Gdy zajrzałam tu pierwszy raz, wiedziałam, że zostanę na dłużej :) Bardzo podobały mi się wyzwania fotograficzne Uli, jednak do tej pory tylko oglądałam rozmaite interpretacje wszystkich uczestniczek...
Gdy w ubiegłym tygodniu zobaczyłam informację, że Ula startuje z kolejnym wyzwaniem, pomyślałam, że to jest ten moment i oto jestem ;) To już 4 dzień a ja dzielnie realizuję wszystkie wyzwania ;) Dopiero teraz zobaczyłam jaka to frajda gdy pod moimi postami pojawiają się Wasze komentarze!!! Mój sekretny blog zaczął wreszcie żyć pełnią życia :) Bardzo Wam za to dziękuję! Zdaję sobie sprawę, że gdy skończy się aktualne wyzwanie, pewnie wszystko wróci do normy i znów będzie to tylko moja "sielanka". Jednak będzie mi bardzo miło gdy chociaż część z Was, chociaż od czasu do czasu odwiedzi jeszcze "sielankowo". Serdecznie zapraszam!


6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis, osobiście uważam wyzwanie za udane! :) Obserwuję i zapraszam do siebie.

    http://littleblaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj w klubie :) ja również jestem tylko u siebie na blogu :) tak jak mówiłam zostaję u Ciebie na dłużej, pozdrawiam wesołego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie i również życzę udanego weekendu :)

      Usuń
  3. Bardzo szczere słowa i radość. Będę tu zaglądać od czasu do czasu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, serdecznie zapraszam :)
    Dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń