poniedziałek, 13 października 2014

Wyzwanie blogowe - najpiękniejsze słowa

Już od dawna śledzę z uwagą blogowanie Uli i bardzo podobają mi się organizowane przez nią wyzwania. Jednak choć uważam, że pomysł jest świetny i zawsze chętnie oglądam wszystkie interpretacje biorących udział w zabawie, to nigdy nie mogłam się zebrać, żeby dołączyć do zadania. Dokładnie rok temu, w październiku zdecydowałam się na wyzwanie fotograficzne, które Ula wtedy zaproponowała. Świetna zabawa! Dlatego też przystępuje do aktualnego wyzwania i od dziś postaram się już regularnie brać udział w zabawie ;) Startujemy!!!


Moja lista najpiękniejszych słów:

1. Kocham Cię
Wypowiedziane o poranku, usłyszane wieczorem. Wyszeptane na dzień dobry i na dobranoc. Z uśmiechem od ucha do ucha i z łzą na policzku. Napisane na kartce, przesłane smsem. Wiosną, latem, jesienią i zimą. Zawsze tak samo piękne. On mnie, ja Jego. Kocham Cię! Dla mnie to najpiękniejsze słowo świata!!!

2. Miłość
Bo potrafi zmieniać ludzi, zmieniać świat - wszystko potrafi!!! I dziękuję Bogu za to, że ją mam...

3. Sielanka
Bardzo lubię to słowo, stąd także wzięła się nazwa mojego bloga - moja sielanka - sielankowo czyli wieczny miesiąc miodowy. Sielanka - beztroskie, spokojne i pogodne życie, spełnione przez miłość. Niech trwa wiecznie!!!

4. Niezapominajka
Piękne słowo, piękny kwiat, piękny kolor.

13 komentarzy:

  1. nie wiem czemu ale własnie niezapominajka mi się z miłością kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także idealnie pasowała do wybranych przeze mnie najpiękniejszych słów a one wszystkie powiązane są właśnie z MIŁOŚCIĄ :)

      Usuń
  2. jak najbardziej słowa - kocham cię - u mnie też się pojawiły )
    Sielanka jest cudnym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne słowa :). Niezapominajka mnie zaskoczyła i zachwyciła :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miłość i niezapominajki to udany duet ;)

      Usuń
  4. Przypomniałaś mi, że też bardzo lubie słowo niezapominajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli niezapominajka to nie tylko moje ulubione słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezapominajki, kojarzą mi się z dzieciństwem i moją babcią u której te piękne kwiaty rosły w ogródku.

    OdpowiedzUsuń