czwartek, 10 października 2013

Wyzwanie fotograficzne - dzień 4

Dzisiejszy temat wyzwania - żółty. W mojej garderobie poza pięknym "kurczaczkowym" wiosennym płaszczykiem nie ma nic żółtego. Żółte jesienne liście?! W ciągu ostatnich kilku dni zrobiłam wiele zdjęć obrazujących barwy jesieni. Czy to dobry pomysł na dzisiejsze wyzwanie? Piękne lecz mało oryginalne. Pomyślałam, więc o cytrynie bo herbata z cytryną i miodem to w jesienne wieczory poza grzanym winem ;) mój ulubiony napój rozgrzewający. Jednak nie cytryna... To co?! Aż w końcu mnie olśniło!


Jest żółty, oryginalny i przedstawia mój ulubiony motyw kwiatowy czyli słoneczniki. Co to takiego? Lampion. Jeszcze kilka dni temu zdobił nasz balkon ale po jesiennych porządkach zabrałam go do domu. Przezimuje na parapecie do wiosny :) Jeśli chcecie zobaczyć jak prezentował się na balkonie zapraszam TU.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam słoneczniki, to tak jakby słońce się do nas uśmiechało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Asiu. Dla mnie słoneczniki są wyjątkowe z jeszcze jednego powodu - były motywem przewodnim na naszym weselu :)

      Usuń
  2. Ale świetny! Pasowałby mi do pokoju małej!

    OdpowiedzUsuń