wtorek, 8 października 2013

Wyzwanie fotograficzne - dzień 2

Dzisiejszy temat: 2 rzeczy. Te, które wybrałam pasują do siebie idealnie. Są wyjątkowe i towarzyszą nam każdego dnia. Nasze obrączki.


Podczas naszej ostatniej nadmorskiej wyprawy Pan S. zgubił swoją obrączkę na plaży. Na szczęście błyskawicznie się zorientował, że zsunęła mu się z palca i od razu rozpoczęliśmy poszukiwania. Szukanie obrączki na plaży to jak szukanie igły w stogu siana. Przesypaliśmy kilogramy piasku i gdy byłam już przekonana, że to przecież niemożliwe... udało się!!!

4 komentarze:

  1. Heh, też początkowo chciałam obrączki nasze uwiecznić w zadaniu.
    Niby nie przywiązuję się do przedmiotów, a jednak obrączki są jakieś szczególne....nie potrafię sobie nawet wyobrazić jakie emocje towrzyszyły tym poszukiwaniom.
    Dobrze,że się znalazła.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emocje były ogromne, to prawda. Najważniejsze, że to historia z happy endem :)

      Usuń
  2. Mój mąż ma za dużą obrączkę i kiedyś zsunęła mu się do śniegu, mówi, że nabawił się niesamowitego stracha, ale na szczęście ją znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż również zgubił obrączkę, w kontenerze pełnym rur. U nas również poszukiwania były owocne :)

    OdpowiedzUsuń