sobota, 25 sierpnia 2012

Nasze greckie wakacje

Wyczekiwane, upragnione, każdego dnia skreślany z kalendarza kolejny miniony dzień, że już niebawem, że już za chwilę... - wreszcie nadeszły, nasze greckie wakacje!!!

Nie przeszkadzał nam nawet fakt, że wylot planowany był na godzinę 6:15, więc na lotnisku trzeba było stawić się już o 4:15, co oznacza pobudkę o 3. Z myślą o cudownych chwilach, które były przed nami wstaliśmy z uśmiechem na ustach, 4 godziny snu okazały się wystarczające.

Blisko, coraz bliżej...

Już za chwileczkę...

Kalimera! Postawiliśmy pierwsze kroki na greckiej ziemi a konkretnie na wyspie Kos. Przywitały nas gorące promienie słońca, które zalewały całą wyspę. Od teraz bezgraniczna radość!!!

Po 15 min podróży autokarem doatrliśmy do naszego hotelu - Mitsis Blue Domes Resort & Spa, który na pewno okaże się spełnieniem oczekiwań nawet tych najbardziej wymagających klientów. My serdecznie wszystkim polecamy!!!

Hotel położony u podnóża Gór Dikeos

650 m basenów przypominających rzekę

Nasz piękny pokój z zapierającym dech w piersiach widokiem na Morze Egejskie.

Hotel nocą zrobił na nas ogromne wrażenie. Spacerowaliśmy i podziwialiśmy cały kompleks.