wtorek, 10 lipca 2012

Domowe mojito

Podczas wizyty w Pizza Hut zawsze zamawiamy z Panem S. Italian Soda - Mojito. Spróbowałam, odtworzyć ten smak w zaciszu domowym. Efekt końcowy był zbliżony do poszukiwanego ale zgodnie stwierdziliśmy, że czegoś brakuje. Udało mi się namierzyć ten tajemniczy składnik - to syrop Mojito Monin. Na razie przepis na domową wersję mojito-bez syropu.

Składniki:

  • sprite
  • sok jabłkowy
  • świeża mięta
  • cukier trzcinowy
  • limonka
  • kostki lodu

Do dużej szklanki wsypujemy czubatą łyżkę cukru trzcinowego, dodajemy 8 listków świeżej mięty i dwa plastry limonki. Wszystko ugniatamy i dodajemy kostki lodu, mniej więcej do połowy szklanki. Wlewamy sok jabłkowy 1/2 szklanki i uzupełniamy dolewając sprite. Orzeźwiający napój, idealny na upalne dni gotowy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz