poniedziałek, 24 grudnia 2012

Jest taki dzień...

... bardzo ciepły, choć grudniowy. Dzień, zwykły dzień, w którym gasną wszelkie spory.
Jest taki dzień, w którym radość wita wszystkich. Dzień, który już każdy z nas zna od kołyski.

Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku. Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku.
Jest taki dzień, gdy jesteśmy wszyscy razem. Dzień, piękny dzień, dziś nam rok go składa w darze.

Oczekiwanie na pierwszą gwiazdę... Stół uginał się od świątecznych smakołyków. Ja tradycyjnie zajadałam się grzybami w cieście - uwielbiam!!!


Gdy każdy spróbował już wszystkich świątecznych specjałów, nadszedł czas na prezenty. Tradycyjnie pięknie zapakowane podarunki nie mieściły się pod choinką.


Lubię patrzeć jak każdy w sekundę rozrywa misternie zapakowane paczuszki, żeby jak najszybciej zobaczyć co kryje się w środku. Myślę, że Mikołaj w tym roku spełnił wszystkie zachcianki, okrzyków zachwytu nie brakowało. Jednak najbardziej ucieszył mnie fakt, że dwa prezenty podarowane przeze mnie wywołały prawdziwe łzy wzruszenia. Moja Siostra poza prezentem, który sama sobie wybrała, otrzymała niespodziankę, znalazła pod choinką grę planszową "Postaw na milion". Jest ogromną fanką tego programu! Była zachwycona i całkowicie zaskoczona. Przyznała, że ten prezent najbardziej ją wzruszył, trzeba tu zaznaczyć, że moja Siostra nie należy raczej do osób zbyt wylewnych, więc gdy widziałam w jej oczach szczerą radość, zwyczajnie się wzruszyłam, wtedy i jej w oku zakręciła się łezka. W takich chwilach najwspanialszym prezentem jest radość bliskich.
Kolejny prezent był przygotowany specjalnie dla mojego brata ciotecznego - kolaż zdjęć z dzieciństwa, było tam także dużo naszych wspólnych zdjęć. Byłam bardzo ciekawa jego reakcji ale nie spodziewałam się wzruszenia... Niezwykle miło jest usłyszeć "dziękuję" z głębi serca. Tak to było sentymentalnie w tym roku. Później oczywiście był "przegląd" wszystkich prezentów, każdy oglądał, przeglądał, podziwiał. Mikołaj spełnił wszystkie moje małe a także te troszkę większe zachcianki :)


Pod choinką znalazłam:
Książkę Sary MacDonald "Chodź ze mną"


Serię książek Viny Jackson "Osiemdziesiąt dni żółtych" i "Osiemdziesiąt dni niebieskich"



Kalendarz "Dżentelmeni 2013" oraz płytę CD "Muzyka z serca 2013"



Płytę "The Shape of a Broken Heart" cudownej wokalistki IMANY


Piękną i niezwykle oryginalną torebkę z kolekcji Karoliny Audyckiej


Perfumy Shiseido ZEN


Etui na netbook


Śliczną wieczorową bluzkę RIVER ISLAND


Dodatkowo śliczny filcowy notesik, lakiery do paznokci w wiosennych, pastelowych kolorach, sweterek, widelczyki deserowe i oczywiście trochę gotówki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz